Komunikaty prasowe

NIE PODLEGA UDOSTĘPNIANIU DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, PUBLIKACJI I ROZPOWSZECHNIANIU, BEZPOŚREDNIO LUB POŚREDNIO, W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI NA TERYTORIUM STANÓW ZJEDNOCZONYCH AMERYKI, KANADY, AUSTRALII LUB JAPONII.

Tychy, 22.05.2017

Informacja prasowa

Maxcom wchodzi na rynek włoski i intensyfikuje sprzedaż na rumuńskim rynku telefonów

Maxcom, jeden z europejskich liderów w produkcji klasycznych telefonów komórkowych rozpoczyna sprzedaż na kolejnych zagranicznych rynkach. Produkty polskiej firmy jeszcze w pierwszej połowie bieżącego roku będą dostępne w największych sieciach handlowych we Włoszech. Dodatkowo spółka podpisała umowy z kolejnymi kontrahentami i tym samym zwiększa swoją obecność na rynku rumuńskim.

– Ekspansja zagraniczna jest jednym z głównych elementów strategii rozwoju Maxcom. Przez ponad 15 lat działalności zbudowaliśmy pozycję lidera na rynku klasycznych telefonów komórkowych w Polsce. Jesteśmy też obecni w ponad 20 innych europejskich krajach – mówi Arkadiusz Wilusz, prezes Maxcom. – Włochy i Rumunia to jedne
z największych państw Europy z bardzo dużą grupą potencjalnych klientów, w tym osób starszych. Podpisaliśmy umowy z czołowymi sieciami handlowymi w tych krajach, co sprawi, że nasze produkty będą dostępne dla dużego grona klientów. Przygotowujemy się również do debiutu w kolejnych krajach
– dodaje prezes Maxcom.

Dzięki podpisanym umowom na rynku włoskim produkty Maxcom będzie można kupić
w sieciach handlowych ABA Service i Punto SRL. Natomiast na rynku rumuńskim, poza dotychczasową współpracą z operatorem Orange Romania, telefony polskiej marki będą dostępne w Auchan, Carrefour i sklepie internetowym eMAG.

Maxcom posiada ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.

Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów i agentów sprzedaży.

Spółka planuje wejść na Giełdę Papierów Wartościowych, w tym celu złożyła już prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego.

 

Kontakt

Jakub Rutkowski

TAILORS Group

603 33 40 68

jrutkowski@tailorsgroup.pl

Karol Piszcz

TAILORS Group

511 59 00 54

kpiszcz@tailorsgroup.pl

 

Zastrzeżenie prawne

Informacje tu zawarte nie są przeznaczone do publikacji i dystrybucji, bezpośrednio lub pośrednio, na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki. Materiały te nie stanowią oferty sprzedaży ani zaproszenia do składania ofert zakupu papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych. Papiery wartościowe nie mogą być oferowane i sprzedawane w Stanach Zjednoczonych bez rejestracji zgodnie z lub na podstawie zwolnienia z rejestracji przewidzianego w amerykańskiej Ustawie o Papierach Wartościowych z 1933 r. z późniejszymi zmianami (ang. U.S. Securities Act of 1933) oraz jej zasadami i przepisami. Nie jest zamierzona rejestracja jakiejkolwiek części Oferty w Stanach Zjednoczonych Ameryki ani przeprowadzenie oferty publicznej papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych Ameryki.

Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie promocyjny i nie stanowi prospektu emisyjnego w rozumieniu przepisów prawnych, za pośrednictwem, których dokonano implementacji Dyrektywy 2003/71/WE (ze zm.) (Dyrektywa ta łącznie z przepisami prawa, za pośrednictwem, których nastąpiła jej implementacja w danym Państwie Członkowskim oraz z innymi właściwymi przepisami prawa, zwana dalej „Dyrektywą Prospektową”). Informacje tu zawarte nie stanowią oferty sprzedaży ani zachęty do składania ofert kupna, ani też nie nastąpi sprzedaż papierów wartościowych, o których mowa w niniejszym materiale, w żadnej jurysdykcji, w której oferta taka, zachęta lub sprzedaż byłaby bezprawna przed rejestracją, zwolnieniem z rejestracji lub upoważnieniem na podstawie przepisów o papierach wartościowych danej jurysdykcji. Prospekt emisyjny, który zostanie sporządzony zgodnie z postanowieniami Dyrektywy Prospektowej i, po jego zatwierdzeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego, będzie jedynym prawnie wiążącym dokumentem ofertowym zawierającym informacje o Maxcom S.A. („Spółka”) i oferowanych papierach wartościowych Spółki, a także o ich dopuszczeniu i wprowadzeniu do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., zostanie opublikowany i będzie dostępny na stronie internetowej Spółki (http://www.maxcom.pl/) oraz na stronie internetowej Oferującego – Bank Zachodni WBK S.A. – Dom Maklerski BZ WBK (http://www.bzwbk.pl/).

Rozpowszechnianie tego dokumentu w niektórych państwach może być zabronione. Niedozwolona jest dystrybucja niniejszego dokumentu na terytorium Kanady, Japonii lub Australii. Informacje zawarte w załączonym dokumencie nie stanowią oferty sprzedaży ani zaproszenia do złożenia oferty nabycia papierów wartościowych w Kanadzie, Japonii lub Australii.

Maxcom wchodzi na rynek włoski i intensyfikuje sprzedaż na rumuńskim rynku telefonów