Tychy, 26.02.2018 r.

 

Maxcom na targach Mobile World Congress 2018

 

Maxcom, jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych
w Europie, zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania podczas targów Mobile World Congress 2018 w Barcelonie.

 Mobile World Congress to największa na świecie impreza branży technologii mobilnych na której obecnych jest ponad 2300 wystawców. W wydarzeniu uczestniczą prezesi i dyrektorzy największych firm z sektora, producenci sprzętu i dostawcy z całego świata. Targi rozpoczynają się dziś i potrwają do pierwszego marca 2018 roku.

– Mobile World Congress to wielkie święto wszystkich entuzjastów technologii, dlatego nie może tam zabraknąć firmy Maxcom. Od sześciu lat, nieprzerwanie, prezentujemy podczas targów nasze innowacyjne rozwiązania i co roku nasze stoisko cieszy się ogromnym zainteresowaniem zwiedzającychmówi Arkadiusz Wilusz, Prezes Maxcom.

W tym roku na targach Maxcom pochwali się kilkoma innowacjami:

  • wzmocnionym smartfonem MS457
  • nowym telefonem dla seniorów MM751
  • zegarkami i opaskami FitGo
  • głośniki bluetooth oferowane pod marką Maxton

Łącznie na stoisku polskiej firmy wystawionych będzie 30 telefonów Maxcom, opaska i zegarek FitGo oraz dwa głośniki bluetooth.

Targi Mobile World Congress staną się również miejscem wyjątkowej premiery. Po raz pierwszy zostanie tam zaprezentowana testowa wersja smartfona Smart oznaczanego roboczo MS459. Ten rewolucyjny w kategorii smartfonów model, z mnóstwem udogodnień będzie przeznaczony dla osób po raz pierwszy korzystających z telefonów z ekranem dotykowym.

Premiera smartfona MS459 ma się odbyć się na przełomie drugiego i trzeciego kwartału tego roku.

Targi Mobile World Congress to również doskonały czas i miejsce do spotkań z partnerami biznesowymi, możliwość nawiązania współpracy lub rozszerzania istniejącej mówi Arkadiusz Wilusz. – Jest to idealna okazja, by się przedstawić i zaprezentować potencjalnym partnerom zagranicznym nasze pełne portfolio oraz wypromować innowacyjne pomysły – dodaje.

Stoisko Maxcom jest współfinansowane z projektu Unii Europejskiej – Go To Brand.